CARA-CARA INGIN SURPRISE BIRTHDAY GIRLFRIEND ATAU KAWAN

Hello guys. Lama kita tak jumpa guys setelah bertahun lamanya kita bersua juga guys. Okay guys begini guys saya go la ya ke topik kita today. Topik dimana saya nak bahas berkaitan dengan surprise. Surprise ni taklah wajib korang buat pon tapi benda ni orang selalu buat sebab nak eratkan hubungan antara sesama. Nak nak pula kalau gf pergh dapat surprise mesti dia cair jadi air mata air. Okay tanpa kita berlengah la.

Cara pertama korang buat buat lupa yang pasal tarikh penting dorg. Basically dorg akan tnya, but basically tanpa tnya trus merajuk. Ala korang kena gentle nak buat surprise tu biarkan dia merajuk kejap haha

Cara kedua korang stalk dia, jangan tanya dia yang dia nak apa. Sebab nanti kantoi la yang korang dah ready nak bagi so tak jadi sangat surprise tu hahhaa. Aku syorkan korang stalk twitter dia sebab biasanya twitter ni tempat dia bagi hint atau meluah.


Cara ketiga korang kena riki atau usya barang yang dia nak tu. Contohnya la korang punya gf tu dia cakap dia mengidam nak pakai akseseri rantai korang cari la. Haa alang alang dah terlajak ni aku nak bagi tahu saya nak bagi tahu satu kedai ni yang saya belikan gf saya hadiah surprise barang dia serious lawa dan murah. Korang buka aksesori.murah235 dekat instagram dlan shopee serious padu matt!!! Ni antara contoh yang ada. Lawa kan guys.

Okay lastly bila dia dah merajuk tu korang datang la pujuk dia dengan tunjuk semua yang korang dah lupa and cakap la ayat romantis sikit. Takpe saya bagi contoh sikit sebab biasa orang panggil saya SRK Malaysia hihi. "sayang takkan saya nak lupa birthday you, selagi air laut bergelora selagi itu segala tentang you takkan pudar dalam ingatan i" haa kalau dorang dengar camni automatik jadi kucing parsi. Korang terus boleh garu tengkuk dia hahaha meow meow la.
Okay guys itu sahaja perkongsian saya pada hari ini guys thanks korang sebab support aku aku sangat hargai korang. Pape korang boleh komeb je kat bawah request apa yang korang nak aku cuba bagi sikit apa yang baik hihi. Jumpa lagi guys. 

Ulasan

  1. Macam mana nak dapatkan surprise box dan bucket bersama balloon utk cod? Cod dia cober area mana

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya pernah beli surprise box. Waktu tu saya beli kat ig dm direct bapak laju dia balas. Go je ig dorang confirm reply punya. Haa pasal bucket bersama ballon tu produk baru dorang yang tengah hot. Ada juga perasan dorang cover area Shah Alam. Saya tunggu bday gf saya je ni confirm saya beli slaluh dari dorang.

      Padam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN BEKERJA DI KFC

KENAPA KORANG KENA PANDAI ENGLISH?

Universiti Teknologi MARA atau UiTM